כל מה שרצית לדעת על אתר למידה בלרנדש
#לאפילוסופי לרנדש הוא תוסף לניהול מערכת למידה …. הרחבות להעמקת אתר הלמידה
כלים ושיטות למעבר מלמידה פרונטלית לדיגיטלית
#לאפילוסופי לרנדש הוא תוסף לניהול מערכת למידה …. הרחבות להעמקת אתר הלמידה
#לאפילוסופי הבשורה של לרנדש לארגונים – היא האפשרות להקים אתר למידה חדשני, מותאם לצורך, בלי לשלם עשרות אלפי שקלים כל שנה!תוסף GROOPS PLUS מבית לרנדש מאפשר הקמת אתר למידה לאירגונים בקלות בלי לשלם עשרות אלפי שקלי מידי שנה על הרשאות למשתמשים.אתר למידה ארגוני על פי רוב נדרש ליצירת קבוצות למידה, להרשאות למנהלי למידה המקנות יכולות ניהול ואיסוף מידע ביחס ללמידה הארגוניתתוסף הגרופס פלוס שהושק בנוב’ 23 מאפשר להגדיר מנהל ארגון ומנהלי צוות ולתת להם אפשרות שיוך משתתפים לקורסים ופאנל ניהול
#לאפילוסופי אחד כלים החשובים בניהול למידה הוא היכולת לנטר את מצב הלמידה להפיק תובנות ולפעול בהתאם, לשלוח תזכורת לביצוע משימות, לזהות קושי של תלמיד מסויים או תוכן בעייתי בללרנדש יש מספר הרחבות אחת מהם היא הפרופאנל – PROPANEL, ממשק ניהול למרצה המספק מידע ותובנות לגבי הלמידה בקורסים ומאפשר משלוח הודעת מייל לתלמיד או לקבוצה לפי הצורך.לפרופאנל 5 מסכים:1. מסך סקירה כללית המציג את מספר הלומדים, מספר קורסים, מספר המשימות הממתינות לביצוע, ומספר העבודות להגשה. 2. מסך פעילותמציג את כל
#לאפילוסופי לרנדש הוא תוסף LMS (מערכת ניהול למידה) לאתר וורדפרס המאפשר להקים סביבת למידה חכמה וחדשנית בזול ובקלות. לרנדש מדורגת כאחת מחמשת הטובות בעולם בקטגוריה, ולכן בחרו בה כפלטפורמת למידה, מרצים מובילים, אוניברסיטאות וארגונים כמו יודמי, טונירובינס אוניברסיטת פלורידה ועוד. קישור לדירוג: https://www.saasworthy.com/product/learndash אז מהם המאפיינים שהופכים את לרנדש לכזו? “פוקוס מוד” איזור למידה ללא הסחות דעת, המאפשר למשתמש להתמקד בשיעור. בנאי קורסים ידידותי המאפשר בניית קורסים באמצעות גרירה ושחרור. בנאי שאלונים מגוון המאפשר סוגי תשאול מגוונים, שאלת רב
#לאפילוסופי אתר למידה מבוסס לרנדש מאפשר יצירת שאלות מגוונות בקלות רבה, סוג השאלות יותאם לתוכן ולמטרות הלמידה, אבל מה שבטוח שמדובר על פתרון מאוד אפקטיבי ומאוד יעיל לשיפור הלמידה. אין צורך ליצור לומדות מסורבלות ויקרות לפיתוח, בלרנדש כל שיעור יכול להיות מורכב מסרטונים, תמונות טקסטים, ולהם ניתן לצרף שאלות הבנה, שמטרתן לסייע בהבניית התוכן במוחו של הלומד. את השאלות ניתן לייחס לשיעור, או לקורס כולו, כמו מבחן אמצע קורס או סוף קורס. התמונות אז איזה סוגי שאלות ניתן ליצור בלרנדש?
#לאפילוסופי לפני שהקמתי את פילאנדסופיה ערכתי חקר צרכים עמוק לברור החסמים של מרצים לפני שהם מוציאים לפועל פרוייקט הקמה של אתר למידה, אבל שום דבר לא הכין אותי לחוויה שעברה לקוחה שלי. לפני שלוש שנים היא פנתה לחברה ישראלית שמתיימרת להוביל את תחום הקמת אתרי הלמידה באמצעות לרנדש אבל לאחר ששילמה לא היה לה עם מי לדבר, ובצר לה פנתה למתכנתים שונים בארץ וגם לחברה מתמחה בהודו, היא השקיעה סכומי עתק והגיעה אלי לפני חודש עם אתר רצוף תקלות לא
#לאפילוסופי מהו אתר למידה וקהילה? מה היתרונות שלו? ומה העקרונות הפדגוגיים העומדים בבסיסו? איך ניתן להקים אתר כזה? ואילו מאפיינים הוא כולל? לאחרונה קיבלתי מספר פניות להקמת אתר למידה וקהילה, ההתעניינות הגוברת מגיעה מתוך רצון לשלב את היתרונות הגלומים בלמידה דיגיטלית, כמו נגישות בכל זמן ומקום יעילות ומיקוד, מבלי לוותר על יתרונות הלמידה החברתית החסרים במידה מסוימת בלמידה הדיגיטלית האישית. אז אתר למידה חברתית, הוא למעשה שילוב של אתר קורסים יחד עם סביבת חברתית דומה מאוד לפייסבוק במאפיינים שלה כמו
#לאפילוסופי כל מי שעבר סדנת חדשנות או יזמות בעשור האחרון בטוח שמע וראה את “קנבס המודל העסקי” או את “קנבס הצעת הערך” אבל לא כולם יודעים שמי שפיתח את הקנבסים האלה הוא אלכס אוסטרוולדר, תאוריטיקן עסקי, יועץ מרצה ויזם. אלכס אוסטרוולדר הוא הבעלים של חברת סטרטג’ייזר – חברת ייעוץ עסקי בינלאומית.בשנת 2020, בעיצומה של מגפת הקורונה, ביצעה סטרטג’ייזר תהליך טרנספורמציה דיגיטלית מבריק אשר איפשר לה ללמד ולייעץ בכל העולם בצורה דיגיטלית ולצמוח בזמן שיועצים אחרים נשארים מאחור. סטרטג’ייזר בנתה סל מוצרים
#לאפילוסופי תהליך הקמת אתר קורסים מצריך תיכנון מוקדם ברמת המאקרו והמיקרו.כמו כן תהליך הפיתוח מצריך ניהול וסינכרון של משימות מגוונות כמו צילום וידאו ועריכה, פיתוח למידה, פיתוח אתר, עיצוב, שיווק. היכרות עם שלבי הפרויקט, עשויה לסייע לך להעריך את המשאבים הדרושים, לתזמן את המשימות השונות, ולתכנן את אסטרטגיית הפיתוח על פי התקציב האפשרי שהוגדר מראש.בשורות הבאות אנסה לפשט את הדברים ולתת דגשים על תהליך העבודה.1. הגדרת מטרותבנקודת ההתחלה יש להבין מהי המטרה הרצויה מבחינת המרצה, המעבר ללמידה מקוונת יכול להיות
#לאפילוסופי קורס חדשנות, השתתפות באקסלרטור, הכנה להאקתון, הם כולם תהליכי למידה מבוססת פרוייקט שמטרתם לסייע ליזם /לומד להוביל רעיון לכדי מיזם על ידי הקניית ידע וביצוע משימות בתהליך מתמשך.כארכיטקטית למידה בתחום החדשנות, אני יכולה להעיד שלא נעים בכלל להגיע ל”דמו דיי” עם כמות דלה של מיזמים מקרב אלו שהחלו את התהליך, או עם מיזמים מאולצים. כמובן שתהליכי חדשנות שונים אחד מהשני אבל כמי שהובילה לא מעט, יש 4 מלכודות עקרוניות שכדאי להכיר ולתת להן מענה בבנית תכנית החדשנות. עומס מתודולוגיות
#לאפילוסופי משבר הקורונה יצר ביקוש אדיר להכשרות מקוונות, הוא גם הסיר חסם למי שחשבו שלמידה מקוונת ” לא בשבילם” כי ההתנסות שנכפתה על כולנו, גרמה לרבים להכיר את היתרונות המאפיינים את הלמידה המקוונת כמו נגישות, איכות הוראה, גמישות בשעות הלמידה. שהורדת המסכות לא תטעה אף אחד, למידה מקוונת היא כאן כדי להישאר והיא מהווה סטנדרט איכות חדש שהמרצים המובילים בעולם מאמצים אותו על מנת להרחיב את קהל הלקוחות שלהם, להתייעל ולהמשיך לצמוח עסקית. פוסט זה הוא ראשון בשורת “קייס סטאדיז”
#לאפילוסופי NOLEJ AI הוא כלי שהופך חומר למידה סטטי קרי, וידאו, אודיו וטקסט לתוצרי מיקרו למידה כמו חידונים, כרטיסי פלאש, תפזורת, וצורות תשאול מגוונות, כמו כן הוא מבצע תמלול מלא לאודיו ומסכם את התוכן לתקציר. הפלטפורמה תושק לקהל הרחב בסוף 2023, אך ניתן להירשם להדגמה לגרסת הביתא באתר, אני נרשמתי כדי לבדוק את חווית המשתמש ואת התוצרים שניתן להפיק ואת איכותם. חווית המשתמש: תהליך השימוש הוא פשוט מאוד בשלב הראשון ניתן להעלות תוכן בשלושה אופנים: כקובץ טקסט או כטקסט מוטמע
#לאפילוסופי כלים ושיטות למעבר מלמידה פרונטלית לדיגיטלית #לאפילוסופי או איך לא העזתי לדמיין ככה קודם מתחילת חודש דצמבר 2022 נראה שכולם מדברים על OPEN AI, זה התחיל מפירסום תמונות סלפי מסונטזות והמשיך לתמונות סוריאליסטיות ואחרות שנוצרו במידג’רני ובדאלי 2. אותי מעניין לבחון איך הכלים האלה מעצימים אותנו כמפתחי קורסים מקוונים, ככלל אני מאמינה שטכנולוגיות כמו אלו מעצימות את מי שלא עוצם עיניים, כלומר מי שמתנסה ומאמץ את הטכנולוגיה להשראה או להתייעלות. למידה מקוונת איכותית, מעלה את הרף ומשפרת את
#לאפילוסופי משבר הקורונה יצר מעבר חד ומיידי להוראה באמצעות סביבות סינכרוניות כגון זום וובקס ודומותיהן, אלו נתנו מענה חלופי להרצאה פרונטלית ובלטו ב”וובינרים” שהציפו את הרשת בראשית ימי המגפה. עם שוך תרועת הוובינרים, החלה להתבסס התובנה, כי תהליכי למידה שאינם נתמכים בסביבה וירטואלית אינם פוגשים את המציאות החדשה שנעה בין סגר לחזרה לשגרה. כמוכן בימים אלה הולך ומתהווה סטנדרט למידה חדש הכולל סביבה דיגיטלית תומכת ללמידה, אשר נקראת בעגה המקצועית, למידה “משולבת” – שימוש בהוראה מקוונת כדי להשלים או להרחיב
#לאפילוסופי כיצד נוכל להפוך למידה מקוונת פאסיבית ללמידה אינטראקטיבית? מהם הכלים העומדים לרשותנו? מהם הערכים הפדגוגיים הטמונים בהם וכיצד ניתן ליישמם לטובת למידה עצמאית, תרגול, למידה עצמית, למידת עמיתים ועוד.
#לאפילוסופי מציאות משבר הקורונה הובילה להתפתחות חדרי הבריחה וירטואליים, כמשחק מקוון או במסגרת פעילות סינכרונית בזום ודומותיה. בשורות הבאות נסקור את מאפייני חדר הלמידה המקוון, היתרונות הפדגוגיים והכלים הטכנולוגיים העומדים בידינו לפיתוח “חדר בריחה וירטואלי”. מאפיינים חדר בריחה לימודי הוא סביבה בה הלומד מתמודד עם חידות בהקשר לסיפור רקע הרפתקני, שפתרונן נחוץ לשם “בריחה” מהחדר, כאשר הפעילות עשויה להיות אישית או קבוצתית. ההתקדמות בחדר הבריחה עשויה להיות לינארית או מבוססת תחנות – התקדמות לינארית בנויה כך שפתרון משימה מוביל למשימה